Tilaus- ja toimitusehdot

Maksutavat

Verkkokaupassamme voit maksaa ostoksesi seuraavilla tavoilla:

Verkkopankkitunnuksilla (Nordea, Osuuspankki, Paikallisosuuspankit, Aktia, Nooa, Säästöpankit, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken ja LähiTapiola Pankki)
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen johtava kotimainen maksunvälittäjä Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Visa Electron, Visa- tai Master Card –luottokorteilla

Toimitustavat ja -maksut

Kustannustehokkuuden ja ekologisuuden vuoksi toimitamme verkkokauppatilaukset aina pääsääntöisesti pahvilaatikoissa, joissa itse vastaanotamme tuotteet tavarantoimittajilta. Tilausten toimittamiseen käytämme Suomen Postia. Toimituksen saapumisesta lähimpään postiisi ilmoitetaan aina saapumisilmoituksella, jonka jälkeen paketti on heti noudettavissa. Toimituksiin lisäämme käsittely- ja postituskulut 7,90 euroa. Lisäksi särkyviin ja erilliskäsittelyä vaativiin tuotteisiin lisätään särkyvälisä 7,20 euroa. Palautuksen tapahtuessa emme palauta toimituskuluja.

Suuremmat tuotteet, kuten huonekalut, suuret peilit, valaisimet sekä muut erityiskäsittelyä vaativat tuotteet lähetämme Matkahuollon kautta. Tuotetiedoissa on maininta, mikäli kyseinen tuote vaatii toimitustavaksi Matkahuollon. Matkahuoltoa käytettäessä asiakas maksaa toimitusmaksun noutaessaan paketin Matkahuollosta. Tästä johtuen toimitusta ei veloiteta tilaamisen yhteydessä verkkokaupassamme. Mikäli haluat arvion siitä, mitä tilauksesi toimitus tulee kustantamaan Matkahuollon kautta, olethan yhteydessä meihin ennen tilauksen tekemistä.
Tilauksesi voit myös noutaa myymälästä ilman ylimääräisiä kuluja.

Mikäli tilauksessasi on jotakin epäselvää (esim. väärin valittu toimitustapa, loppunut tuote tms.), olemme aina ensisijaisesti yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse. Mikäli emme saa asiakkaaseen yhteyttä kahden viikon sisällä tilauksen teosta, tilaus peruuntuu automaattisesti.

Toimitusaika

Varastossa olevat tuotteet pyrimme toimittamaan Postin toimitettavaksi 3 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Pyrimme aina pitämään verkkokaupan tuotevalikoiman ajan tasalla ja poistamaan loppuneet tuotteet verkkokaupasta viipymättä. Mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on kuitenkin päässyt loppumaan, ilmoitamme tästä välittömästi ja palautamme tuotteen ostosta aiheutuneen maksusuorituksen asiakkaan ilmoittamalle tilille. Vaihtoehtoisesti asiakas voi jäädä odottamaan puuttuvan tuotteen saapumista varastoon, jonka jälkeen toimitamme tehdyn tilauksen yhtenä kokonaisuutena.

Tilaustuotteiden kohdalla toimitusaika on merkitty erikseen. Pyrimme toimittamaan tilaukset yhtenä kokonaisuutena, jolloin tilaustuotteelle määritelty toimitusaika pätee koko tilaukseen jollei toisin sovita.

Myymälästä noudettavia ja sinne maksettavia tuotteita pidämme varattuna myymälässä seitsemän vuorokauden ajan.

Tuotteen palautus, reklamointi & vaihto

Tuotteen palautuksesta on aina ilmoitettava erikseen sähköpostitse osoitteeseen myymala@loviisanaitta.fi ennen tuotteen palautusta. Huomioithan, että emme hyväksy palautuksia, joista ei ole ilmoitettu meille ennakkoon. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä peruuttamista/palauttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä.

Tuotteiden palautusoikeus on 14 vrk ostohetkestä. Palautettavan tuotteen on oltava täysin käyttämätön ja myyntikelpoinen sekä pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa. Myös alkuperäiset hintalaput ja mahdolliset tuoteselosteet tulee olla tuotteessa kiinni.
Myymälästä noudettujen tuotteiden palautus on suoraan myymälään.
Uusiin EU-määräyksiin vedoten asiakaspalautuksen kulut jäävät asiakkaan maksettaviksi. Huomioithan, että palautusoikeus ei koske määrämittaan leikattuja kankaita, elintarvikkeita, tilaustuotteita eikä sinettipusseista poistettuja tuotteita, ellei niissä ole jotakin vikaa.

Halutessasi vaihtaa tuotteen toiseen, tee normaalisti asiakaspalautus ja sen jälkeen verkkokaupan kautta uusi tilaus.

Kaikkien tuotteidemme kunto tarkistetaan ennen niiden toimittamista asiakkaalle. Mikäli kuitenkin havaitset tuotteessa vian, ilmoitathan siitä sähköpostitse osoitteeseen myymala@loviisanaitta.fi viimeistään kaksi vuorokautta lähetyksen vastaanottamisesta. Pyydämme myös toimittamaan viallisesta tuotteesta selkeän valokuvan sähköpostin liitteenä. Mikäli havaitset postipakettia vastaanottaessasi sen olevan vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta heti paketin noutovaiheessa vahinkoilmoitus postiin.

Huom. Viiden (5) tuotepalautuksen jälkeen emme valitettavasti voi enää toimittaa lähetyksiä.